Retur & reklamation

Retur

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos Toolshoppen. Dette gælder for ubrugte varer. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget dine varer. For at gøre dit returneringsforløb så gnidningsfrit som muligt, kan du læse vores infografik. Du er selv ansvarlig for at returnere varen, og du afholder udgifterne ved returneringen. Vi anbefaler, at du pakker varen forsvarligt ind, helst i den originale emballage. Du er ansvarlig for varen, indtil vi har modtaget den. Derfor anbefaler vi også, at du gemmer postkvitteringen. Når vi har modtaget varen retur, vil vi refundere dig købsprisen. Vi refunderer dig pengene til det samme betalingsmiddel, som du brugte til at købe varen. Du kan ikke fortryde købet af varer, der er fremstillet efter dine specifikationer eller som er klart personlige. Du kan også læse mere om vores returneringspolitik på vores FAQ-side. Hvis din ordre er blevet leveret gennem GLS, kan du benytte dig af nedenstående returportal. Hvis din ordre er leveret med Danske Fragtmænd, skal du skrive til os på salg@toolshoppen.dk.

 

Bestil returnering her

 

Reklamation

Hvis du ønsker at gøre brug af din reklamationsret, beder vi dig om at kontakte os hurtigst muligt, efter fejlen er sket på salg@toolshoppen.dk. For at kunne hjælpe dig bedst muligt, er det vigtigt, at du oplyser dit ordrenummer og beskriver skaden så detaljeret som muligt, inklusive varenummer. Vi beder også om, at du vedhæfter billeder eller videoer af den beskadigede vare, da dette vil hjælpe os med at vurdere situationen korrekt. Vi stræber efter at håndtere eventuelle problemer med beskadigede eller defekte varer effektivt og sørge for, at du får en passende løsning. Vores kundeservice står til rådighed for at hjælpe dig med at løse eventuelle spørgsmål eller bekymringer, du måtte have.

 

 

Kontakt os

Hvis du har spørgsmål om vores retur- og reklamationspolitik, er du velkommen til at kontakte os på salg@toolshoppen.dk.